demin fark ettim..

20li yaşlarımın en kıymetli yılını yaşıyorum, en son yılını, tabaktaki son lokmamı...Tadı damakta kalanını..
Hem de ne yaşamak?..
Kavga döğüşle, koşturmayla, ağlamalarla, sevmelerle, üzülmelerle yaşıyorum..
Hem hayatı, hem erkekleri yakından tanıyarak, tanımaz olaydım diyerek ama yine de en baştan severek, hep daha fazla.. (bu yaşa kadar tanıyamadın mı demeyin; ilk gençlik yıllarını tek adamla geçirenlerdenim ben..uzun yıllar tek adamı sevenlerden, tek adam tarafından sevilenlerden; bir gün bir sebeple ayrılınca kapı dışarı edilmiş ev kedisi gibi olanlardan)

Demin fark ettim; bir otel odasında yapayalnız yatarken (dramatizasyonu severim), tv ile oyalanmaya çalışırken fark ettim, ortalama 3 küsür yıl olmuş bir adam aşkla gözlerime bakmayalı..tabii ki bakanlar oldu bu yıllar içinde ama filmlerdeki bakışlar bile daha inandırıcıydı bana göre.. (otel odasında yalnız olma durumunu kendimi acındırmak için vermedim, bu benim hayatım, iş için burdayım.. eğitim uzmanıyım ve çoğunlukla otellerde yaşıyorum :) hergün farklı insanlara aynı şeyi anlatmaya çalışıyorum ve çoğu erkek..siz anlayın işte ne kadar amacıma ulaşıyorum..

Demin fark ettim, sürekli daha iyisi peşinde koşarken, elimdekinin tadını çıkaramıyorum hiç. Daha iyisini de bulamıyorum..

Demin fark ettim, kendime hiç bakmıyorum..sadece yaşıyorum, bi' marifetmiş gibi salla pati..

:))) Demin, bi' anda ne kadar aydınlanmışım siz de fark ettiniz mi?

Hoş bir "an" olmuş...Ve her hoş "an" gibi hızla geçmiş, bitmiş işte :((

Ve şimdi fark ettim, yazdıklarımı okuyunca yani; bu sene kafam hayli karışmış...

zynp

Yorumlar

MEHMET dedi ki…
Farkına Vardığınızın, farkına varabildiğinizi FARK ETTİM.

İyi mi ettim, kötü mü ettim? bilmiyorum ama...

Çoğumuz için HİÇ FARKETMİYOR...
zeynepaltuntaş dedi ki…
evet farkına varabiliyorum, zaten bütün sorunum da bu :(
MEHMET dedi ki…
Belki .... yarışı gibi gözükecek ama
FARK EDE-ME-MENİN
ÇOK DAHA BÜYÜK bir SORUN olduğunu
FARK ETMENİZİ temenni ederim.
zeynepaltuntaş dedi ki…
onun da farkındayım :)) dedim ya bu konuda başım belada..
Alper Akcan dedi ki…
Bu kadar mı zor erkekleri tanımak? Veya bu kadar mı gerekli? Veya bu kadar mı kategorize edilemez erkekler? Veya bu kadar mı kategorize edilmeli?

İnsanın her cinsi şaşırtır, zaten bundan değilmidir ilişki yaşamanın amacı? Ben bilmem. Genelde şaşırmak şaşırtmaz beni.

Güzel blog...
Ali Saglam dedi ki…
Şimdi farkettim. İlk5'te...

Harika blog :)

Popüler Yayınlar