bazen..

Bazen kendimi son sürüm oyununun baş kahramanı gibi hissediyorum..
Sanki yaptıklarım; bana yaptırılanlar, dayatılanlar..Sanki istemim dışı gerçekleşiyor herşey..Biri bir düğmeye bastığında acıkıyor, sosyalleşiyor,üzülüyor ya da işe gidiyorum..Düğmeye uzun basarsanız gereksiz konuşuyorum..

Bazen kendimi hayatın güncellenmemiş bir versiyonunda hissediyorum..Çalışıyor, işliyor ama yavaş ve "açıp kapatmak" yetmiyor.."Refresh" butonu da yok..Hayat.01'e ihtiyaç duyuyorum..

Bazen kendime dışardan baktığımda içerde; içerde durduğumda dışarda olmak istiyorum...

Bazen, çok düşünüyorum gibi geliyor..
Bazen çok seviyorum gibi..
Bazen çok hesaplıyorum gibi..
Bazen çok şey bekliyorum hayattan gibi geliyor...

Bazen çok..

Bazen..

zynp

Yorumlar

Ali Saglam dedi ki…
Ben bu "bazen"i "bazan" diye teleffuz ediyorum ve hic hos olmuyor :(
zeynepaltuntaş dedi ki…
ama doğrusu "bazan"dır aslına bakarsan..
"bazı anlar" anlamında..seninki doğrusu..ben alışkanlıktan böyle yazdım konuşurken bazan dediğim olur eğitimlerde falan :)) örnek olmak lazım di mi?
Ali Saglam dedi ki…
"falan" da ayri bir konu...
felan, filan, fılan(bir hocamız boyle derdi)
mine dedi ki…
Bazen...
zeynepaltuntaş dedi ki…
falanla ilgili yapılacak bişii pek yok alicim; naapıp needip "falan" diycez artık, alternatifi yok :P
Ali Saglam dedi ki…
Bir profesorun fılan demesi normalde ben niye felan diye telaffuz edemeyim ki
Dikkat burada i degil ı kullanılıyor Teleffuz edersen nasıl bir hal olduğunu anlarsın :)
zeynepaltuntaş dedi ki…
ee sen de haklısın :)) bizim doç dr.lerden biri de foodalizm derdi derste :))
feodalizm diycene
Ali Saglam dedi ki…
Bazen, bazan demek... falan'a filan demek hatta felan demek... gerekiyor
Soyleyiste ondan once gelen ses uyumu ile zaten istemede agzimizdan kaciyor...

Falan ve filan'in her iki kullanimi da dogru imis
İmla kılavuzunda falan yok
zeynepaltuntaş dedi ki…
hmmm evet ben de baktım haklısın..
düşündüm de ben de zaten ikisini birden kullanıyomuşum zaten hep :P bu ne şuursuzluktur yaw :)))
me dedi ki…
Hocalardan açılmışken bir hukuk prof'u;
"Yunanitan ile TR arasında
-dubleve 14- antlaşması vardır" demişti...

Az kalsın gülmekten karnıma ağrıyacaktı.

Sonra öğrendim ki hoca ingilizce bilmiyor...

Ve sonra öğrendimki fransızcada
w-dubleve diye okunuyor...
Ve hoca FRANSIZCA BİLİYOR... :)
gene me dedi ki…
Kimseye gülmemek lazım :)))
Az önce baktım da karnım yazacağıma KARNIMA yazmışım :)))
zeynepaltuntaş dedi ki…
muhahahah "ön yargı" işte diycem ama korkuyorum ön yargı severler var :P

not: biz senin kim olduunu ne zaman öğrenicez? yoksa zaten biliyo muyuz?
zeynepaltuntaş dedi ki…
mineeee...
"bazen..." diyerek susmuşsun..oy kıyamam yeni farkettim..
mine dedi ki…
Zeynepcim,

bazen susmayı deniyorum :)
zeynepaltuntaş dedi ki…
eh hadi bakalım; gözüm üstünde nereye kadar?
karşı masamdasın ama tehlike arz etmiyorum bugün biliyosun; yürüyemediğim için..
neydi burak'ın oyunu topal ördek mi? onun gibi oldum ehehheheheh (ne gülüyosam, ağlanacak halime)
mine dedi ki…
:))
dikkat et yağlı kayış olmasın :P

canım yaa iyileş bir an önce de aramıza dön bak, yoksa çok tutamam kendimi konuşurum yine :)
Ali Saglam dedi ki…
OOOooo!!!!!

Bak konusulacak seyler varmis burada...
Mine susuyor...

Saka be...

Zeynep sen iyiles... Mine anlatmaz :)
zeynepaltuntaş dedi ki…
anlatılacaklar biter mi ali?
ben iyileşmedim ama işe geldim işte..idare ediyorum, mine olmasa napardım 2 gündür bilmiyorum..yürümek gibi ütopk bir isteğim olmadıkça sorun yok :)
mine dedi ki…
Ben ne yaptım canımıniçi..
Susuyorum diye mi diyosun, e hep susiim o zaman :(
:P

dayanabilirsem yani..
zeynepaltuntaş dedi ki…
dayanamazsın miniş, sıkma kendini çok :))
daha napıcan iğneye giderken yanımda, merdivende kolumdaydın :) sabah da uyandığımda çoktann servisten almış laptop'ı taşıyodun ağır kaldırmıyım diye..saol..

ali nerde?
aliiiiiiiiiii...nerdesin?
mine dedi ki…
Zeynom
Bunların yazılacak değeri bile olmadığını düşünüyorum, kim olsa yapardı lütfen ama.. :)

ali'yi kaçırmış olmasınlar..
12'yi diğer merak edenler :P
Burak Kargın dedi ki…
Ben kaçırdım Ali'yi, fidye istiyorum sizden. 12 şu an sağlıklı, sesini duymak ister misiniz? :)

Kaynatıyorsunuz da beni çağırmıyorsunuz, ama buldum işte sizi...
zeynepaltuntaş dedi ki…
evet evet "12"nin sesini dinlet bize en azından..sağlıklı mı, mutlu mu?..açıklanmak istiyo mu? sessizliğini koruyacak mı?..
beklemedeyiz...
mine dedi ki…
Burakcım aşkolsun
sensiz sohbet olur mu :)

12'ye iyi bak, ne kadar istiyorsan vereceğiz :))
:P
zeynepaltuntaş dedi ki…
"12"nin değeri yokmuş, sadece aralık'ı temsil ediyomuş..Fidyeci ali'yi bıraktı maç izlemeye gitti giderken beni velisine şikayet etti :))
ali de sanki kaçırılan kendi diilmiş gibi nete giremedim falan dedi olayı geçiştirdi.
ilginç, sanki bu kadar olay yaşanmadı da biz uydurduk :P
haa bi de alper(burak'ın velisi) benim kulağımı çekti..
budur..
Adsız dedi ki…
:)
Yanlis Ali'yi kacirmis Burak :)

Ama Burak'in velisi de cok katı imiş. Kulak cekmekte ne oyle...
:)))
Burak Kargın dedi ki…
Ali'ler karışmış yaa! 12'den bi haber zaten, bana sen neden bahsediyorsun, saçmasapan konuşma filan dedi. Ben de saldım gitti. Gerçek Ali'yi ve onikiyi arama çalışmaları devam ediyor ama...

Maçı kaybettik, deli olcam :(
Kombinesiz kalaydım da kartalım çıksaydı bir üst tura, ooof of!

Haydi geceniz iyi olsun.
mine dedi ki…
:))))
Ali Saglam dedi ki…
Zeynep
otobus'e geliyorsun di mi?
zeynepaltuntaş dedi ki…
aaaaaa burak hemşehri olmamızın yanısıra, karakartal sevdası da ortakmış :)))
mine de beşiktaşlı :))
amaaaannn tamam tamam kaçır sen ali'yi..napalım..
12 sana feda olsun :P
Ali Saglam dedi ki…
Otobus'u Mine'ye sor...

Hem hasta hasta ne egitimi anlamadim :(
zeynepaltuntaş dedi ki…
mineeee otobüs ne?
ya işte organizasyon yapılmıştı bi kere..mecburen :(
mine dedi ki…
Toplu taşıma hikayelerinin anlatıldığı bir blog Zeynebim..
Ali ve Burak ordalar.. Ee tabi onlar nerde biz orda olarak bizimde gitmemiz gerekli :P

otobüste.blogspot.com
Burak Kargın dedi ki…
Ben davet edecektim sizi bloga, ama gerek kalmamış. Hadi Zeynep bırak sunumu da gel otobüse... :)

Mine ilk macerasını yazmış bile, o adamlara dalabilirdim ben, sinirlendirdiler beni taa burdan.

Popüler Yayınlar