Cumartesi, Mayıs 19, 2007

kim?

kimine yakışmıyor duygusallık hiç
yakışmıyor naif olmak; ince bir kalp
kimine yakışmıyor sevmek
bakamıyor, dokunamıyor mümkünatı yok
kimine yakışmıyor gülmek
gözlerinin içi gülmüyor
yakışmıyor kimine hayat
nefesi bedenine az geliyor

kimi, yakışmıyor duygusallığa
kimi, yakışmıyor aşka
kimi, yakışmıyor tebessüme
kimi, hayata

kimi kimsesi olmuyor bazen insanın, bilmiyor ne yakışıyor ne yakışmıyor
deniyor; yanılıyor
kimi, kimsesi olmadığını farketmiyor; kimi, farkediyor ne etsin bilmiyor; kimse yardım etmiyor
kimse kimseden yardım beklemiyor bazen, başının çaresine bakıyor

kişi, kendinden sorumlu sonradan öğreniyor, kimse öğretmiyor
her koyun kendi bacağından asılıyor; asan kim; bilinmiyor

zynp

3 yorum:

Ali Sağlam dedi ki...

Kızmak yok.

Önce şarkı sözü mü dedim. Sonra sordum Google Amca'ya cevap verdi: Hayır, bu kelimeleri sadece http://zeynepaltuntash.blogspot.com'da bulunuyor. Başka bir yerde değil.

Çok tanıdık geliyorlardı oysa ama yanilmisim. Muthis sözler bunlar. Pardon! Harika bir siir bu.

Saygilarimi sunarim.

zzeinepp dedi ki...

heheheh :D alemsin ali..
bir şarkı sözü yazmam eksik kalmıştı zaten..
bundan şarkı olur mu acaba? biri yapsa da dinlesem :)

Mine Yaman dedi ki...

Kimi sevdalar aranır
Hani dağların ardında
Kimi sevdaya boyanır
En umulmadık anında
Kimi yirmibeşinde
Kimi bilmem kaçında
Kimi yok der inanmaz
Kimi bulur anlamaz
Sevda uzak değil ki
Sevda başucumuzda
Sevda pek hakında sinemalarda
Kimi yellerde aranır
Kimi dağların ardında
Kimi yollarda aranır
Kimi yol ayrımında
Benim sevdam cevap
Bana sevda soranlara
Benim sevdam sanat
Hatta sinemalarda
Benim sevdam yarın
Benim sevdam öbür gün
Benim sevdam başlar
Yeniden hergün