izin verin...

Ön yargılarımıza batmış durumda yaşıyoruz…herkese notunu baştan veriyoruz...yaftayı yapıştırıp kaçıyoruz..”bana uygun değil”, “yeterince güzel/yakışıklı değil”, “yeterince zayıf/kilolu değil”, “yeterince komik/zengin/havalı değil” batağında sadece kendi önümüzü görmeye çalışarak ilerliyoruz..Oysa ki başkalarının farları da yolunuzu aydınlatabilir..

Hayat; paralel , asfaltlı, düzgün ve ışıklı yollardan oluşmuyor..Hayat önyargılara boğulacağınız kadar uzun sürmüyor. Hayat her zaman farklı alternatifleri sizin sepetinizde biriktirmiyor..

Size yaklaşmaya, yardım etmeye çalışanlara fırsat verin..Samimiyetleri gözlerinden anlaşılır merak etmeyin..İnsan dediğin; yüzünden ibaret değil midir neticede, beden ruhun askısı değil midir?

zynp

Yorumlar

mine dedi ki…
Her zaman dediğim gibi
açın kapılarınızı..
bırakın ön yargıyı.. herkes gelsin, girsin içeri. Olmadı mı? olmayacak geldiği gibi gider zaten. gelmesi - gitmesi, durması - kalması, hepsi bir kazanım değil mi?
illa herşeyi öğrenebilmemiz için yaşamamız gerekmiyor, başkalarının bildiklerinden de yararlanabiliriz bence.
MEHMET dedi ki…
HAYATTA EN AKILLICA ŞEY,

BAŞKALARININ BAŞINA GELENDEN DERS ALMAKTIR.

Ama HİÇ TENEZZÜL ETMEYİZ...
Ali Saglam dedi ki…
Hani ben "guru" olacaktim ya... hani vazgecmistim... hani yazdiklarindan sonra vazgecmistim...

ama sen bir guru olmalısın... cok ciddiyim.
Alper Akcan dedi ki…
Önyargı o kadar kötü mü? Önyargılarımız sayesinde hayatımız da kolaylaşmıyo mu? Her defasında makarna alırken ön yargısız, test ederek mi karar vericez? Bu açıdan da bakmak lazım; yazmıştım bir ara, Bu ikilemi yaşayarak...
http://marketingma.blogspot.com/2006/05/nyarg-eytan-m-melek-mi-marketing.html
zeynepaltuntaş dedi ki…
makarna kullanılabilsin diye bir taşım kaynatmak gerekiyo, çünkü eline geçtiği gibi yemen zor..ama insan, kaynatılarak ya da kısık ateşte kavrularak son haline gelmiyo, onu değiştiremiyosun kolay kolay zaten gerek de yok..Kabullensen olmaz mı?
zeynepaltuntaş dedi ki…
http://marketingma.blogspot.com/2006/05/nyarg-eytan-m-melek-mi-marketing.html'YE DAİR..

TDK'da ön yargı:
Bir kimse veya bir şeyle ilgili olarak belirli şart, olay ve görüntülere dayanarak önceden edinilmiş olumlu veya olumsuz yargı, peşin yargı, peşin hüküm, peşin fikir..

Ben bu peşin hükmün olumsuzundan bahsediyorum, kişiye fırsatlar kaçırtanından hatta daha kötüsü insanlar kaçırtanından..siz alper, olumlu ya da olumsuz farketmez konuyu farklı bir açıdan ele almaktasınız o yazıda..Hedef kitle algısıyla oynayan pazarlama stratejilerinden bahsediyorsunuz..
Aslında ortak paydadayız biliyorum ve yazınızda bahsi geçenlere katılıyorum ancak konular farklı olunca maalesef paralellik kuramıyorum..
Domatesi, kamerayı.tv'yi alır beğenmezseniz atarsınız ama ya hayatınızı...

Popüler Yayınlar