elim sende..

Alper Akcan, ilk5'te mimlemiş beni..

Çocukken oynadığımız "elim sende"ler gibi :)) ebe-sobe oyunları gibi..

Şimdi ebeyim ama birazdan sobeliycem..

5 maddelik bilinmeyenler manifestom aşağıdadır...

1) 4-5 yaşlarında siyah zeytin hastasıymışım, kahvaltıda başka hiçbir şey yemek istemezmişim; sonunda, siyah zeytin yasaklandı artık satılmıyo bakkallarda diyerek unutturmuşlar..
2) Ben 10 yaşındayken dünyaya gelen erkek kardeşimi ilk 3 sene o kadar kıskandım ki; camdan aşağı sarkması ya da duvara doğru koşması için teşvik ederdim :) biliyorum çok ayıp :P
3) Bugüne kadar kime ilgi duysam ya karadenizli çıktı ya da ismi "n" harfiyle bitti istisnasız; hiç şaşmadı :P ne saçma..
4) Felsefe Grubu (felsefe/sosyoloji/psikoloji/mantık) eğitim formasyonum var ama hiç lise öğretmenliği yapmadım..Eğitim uzmanı olmak aklımda hiç yoktu, tcell sağolsun :)
5) Gözlerimi ve burnumu çok beğenirim..

Sobelediklerim:

mineyaman


muratbuyurgan


ali sağlam

Yorumlar

me dedi ki…
BakıYORUM da KİMİN ELİ KİMİN CEBİNDE :)
buraKargın dedi ki…
Zeynep, süper ya bunlar! 2 ve 3 numaraya bayıldım. Arada bir geçmişi düşünmeye teşvik etmeli insanları. Yoksa unutacağız bu güzellikleri...
zeynepaltuntaş dedi ki…
ama o maddeler bana daha çok utanç veriyor zira şimdi üniv.de bi okursa vurur duvara beni :P
hehehhe :)))
Murat Buyurgan dedi ki…
Listene beni de eklediğin için teşekkürler. Ben daha önce bu konuyla ilgili yazdığım için yeni bir şeyler yazmayayım dedim.:))

Popüler Yayınlar