söğüş kulübü..

"fight club" senaryosunun bir yerine sıkışmış gibiyim.. ya da chuck palahniuk romanlarından herhangi birinin satır arası..
unutulmuş olduğu kesin.. yaratılmış ve unutulmuş..
nasılsa yolunu bulur diye..

sıkıntılı dönemlerimde tüketim çılgınlığına kapılacakken frenliyorum kendimi; tabii farkedersem, anlarsam baştan.. bazen ekstreler elimdeyken farkettiğim de olmuyor değil..
olur o kadar olurrr..
"söğüşlenmek" diye bir tabir boşuna yok değil mi?..

ama inanın bazen beni palahniuk yazmış olmalı diye düşünüyorum.. her satırımı..
o kadar absürdüm..
o kadar garip..
o kadar..

"o" kadar..

zynp

Yorumlar

Mine Yaman dedi ki…
Yoksa bilgisayarının şifresi 'şifre' mi?
Ninni'den :)

Sevgiler,
zeynepaltuntaş dedi ki…
sözüm söz; şifrem "şifrem" olsun miniş..
dişe diş, kana kan kısasa kısas olsun..
kazanan olmasın tamam ama; her zaman daha iyi kaybeden olsun etrafta..
kötünün iyisi olsun bari :P
EMRE dedi ki…
beni de Irvin Wells yazmış olmalı :)

aMA bEN Tanrı nın yazdığı romanın içindeki karakterimden memnun sayılırım...

*yanlış bir öyküdeyim beni yeniden yaz-DSS
Adsız dedi ki…
Şifre muhabbeti açılınca aklıma
NickName'im geldi :)

Nickname: :)
Name: :)
Surname: :)


MEHMET

Popüler Yayınlar