Pazar, Nisan 15, 2007

gelişine vuruyorum

gelişine vuruyorum hayata

kaleyi iki parmak yukardan yalıyorum. heyecanla ayaklanan tribünleri, biraz mahçup, af dileyerek oturtuyorum yerine; bunu hep yapıyorum.

gelişine vuruyorum hayata
topu auta yolluyorum
golsüz beraberliklere alıştım ben,
moralimi fazla bozmuyorum

“yenilsen de yensen de…” tezahüratlarıyla soyunma odasına dönüp, artık önümdeki diğer maçlara bakıyorum

gelişine vuruyorum hayata

tüm yaşadıklarım, yaşadığımı sandıklarım ve yaşamadan yazdıklarım için; bir dişi kartal olarak son kez üçlü çekiyorum

Çünkü;
"ÇARŞI, HAYAL KIRIKLIĞINA DA KARŞI" biliyorum.

zynp

14 yorum:

Emre Küçükoğlu dedi ki...

Ne sanmıştık ki Zeynep;

şerefsiz şampiyonluklar yaşamaktansa
şerefli ikinciliklere de alkış tutarım her zaman..

"Çarşı Üçkağıda da Karşı."

Sevgiler

Mine Yaman dedi ki...

"Çarşı, Alayına karşı.."

Senin içinde burukluk yaratanlara, heycanlandırıp bastıranlara, gönlüne dokunanlara, mantığına uyanlara, uymayanlara, çok sevenlere, sevmeyenlere, bu yazıları yazdıranlara, yazdırmayanlara, yazdıklarına, yazmadıklarına, düşündüklerine, içinden geçirdiklerine...

Adsız dedi ki...

ben babanın arkadaşı oğuzkan, baban sayesinde sitenle tanıştım, güzel olmuş ama niye böyle siyah. senin gibi gencecik biri için fazla koyu, ama beşiktaşlı olmak kara olmak mıdır:))))
sevdim siteni, babana sevgilerimi iletir misin
oğuzkan bölükbaşı
www.oguzkanbolukbasi.net

IQ't dedi ki...

Bir bakayım dedim ne varmış son..
Bende göğsümde yumuşatıp ayağımın üstüyle yolluyorum arada.. Giden yer herkesin beklediği olmasa da..

Galiba yumuşatsamda, bende gelişine vuruyorum.

Beğendim gerçekten güzel olmuş ;)

Adsız dedi ki...

Alayına gider..

Adsız dedi ki...

Kabataşlıların çoğu beşiktaşlıdır ama ben galatasaraylıyım fakat bu yazının asilliği duruşu ve tavrından sonra ben de iki büyük vardır biri beşiktaş biri de 70 lik rakı diyorum..;)
yazının duygusu hakkında da yorum yapmaya gerek bile yok..çok guzel çok içten çok duru..aynı Zeynep gibi
Paşakk

zzeinepp dedi ki...

canıım, çok naziksin :)) sağol..

Tatli Hatiralar dedi ki...

bahşedilen her hayatin bir anlami vardir. onu bulan gelişine vurmaz hayata , hedefini belirlemistir cunku . gelişine vuruyorsaniz, anlamini ariyorsunuzdur hala :) neden hayatta oldugumuzun , neden bu ruhlara bu beden giysilerinin giydirildiginin sirrini bulmaniz dileklerimle :)

imza : cooooook uzun zamandir yazilarinizi okuyan, takdir eden , arslan burcu oldugunuzdan midir, bu denli cesurca kendinizi ifade ettiginizden midir nedir, kendini size yakin goren biri :))

Emre Küçükoğlu dedi ki...

zeyno ya;

bi gelişine vurdun ağlar delindi.

"Çarşı Seni Seviyor" tatlısı.

kendine ii bak :)))

buraKargın dedi ki...

Çarşı neye karşı?
Bu sabaha karşı...

Sevgiler Zeynep, yüreğine sağlık!

zzeinepp dedi ki...

çarşı iki gece önce kendine karşı üzüntüsüne inat, yenilse de yense de; 3 hafta önceden şampiyonluk kutlaması yapanlara karşıydı gene :))
burakçım, hemşehrim, ziyaretin çok sevindirdi beni..sevgiler..

Adsız dedi ki...

söyleyecek söz bırakmamışsın be zeynep:))
beko reklamlı klasik çubuklu formamı özlettin.

Çarşı Ankara selam eder...

zzeinepp dedi ki...

ankara çarşıya selam olsun :)

beko reklamlı klasik çubuklu forma özlenmeye değecek naiflik ve zerafetteydi zaten; özlenmeyi hakediyordu..

yağmurlu bir günde görmüştüm seni... ;)

Adsız dedi ki...

üstünde çubuklu bir forma vardı