Salı, Temmuz 24, 2007

aklım..

başlarken atmıştık karşılıklı sıfırları ama gene de;
hesap tutmadı..

tam bölünemedim;
beni sana bölünce kalan çok oldu..
işe yaramaz bir parçam arttı..
atsan atılmaz, satsan satılmaz; elimde kaldı..
sana fazla geldi; kaçla çarpılırsan çarpıl erişemedin, ben denedim eksiltemedim..

dilime dolandı bazen, bazen elime..
aramıza girdi sonunda uzandı boylu boyunca yattı..
kalk deseydin efendi gibi kalkardı;
sen anlamadın dilinden, dürttün, kovdun, itekledin..

olacağı buydu;
bir daha suratına bile bakmadı..

zynp

3 yorum:

Rabia SERTÇE dedi ki...

cok guzel Zeynep yüregine saglık. Kitap yazmaya başla arık bence!

uur dedi ki...

daha öncede söylemiştim sen bir kitap çıkar mutlaka.çok yeteneklisin bu konuda.gercekten yazılarının hepsi birbirinden güzel..

zzeinepp dedi ki...

"uur" die çoook yakın bi arkadaşım var, her okuyan o sanıyor seni :))

çok teşekkür ederim ikinize de; rabiş mutlu yıllar tekrar bu vesileyle :)